Onderweg - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Caroline en Ineke - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Caroline en Ineke - WaarBenJij.nu

Onderweg

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Ineke

03 Januari 2013 | Nederland, Schiphol

Eindelijk is het dan toch zover. We zijn nu onderweg naar Miami met een tussenstop in Londen. Zitten nu aan een tussendoor bakkie en gaan om10:50 de lucht in. We hopen jullie op de hoogte te houden...

Liefs Caroline en Ineke

  • 03 Januari 2013 - 09:53

    Marianne Bakker:

    geniet van je tussendoorbakkie!
    goede reis hoor

  • 03 Januari 2013 - 10:15

    Jan De Keizer:

    Niks vergeten dames? Anders breng ik het nog even.. :) Goede reis..en pas goed op jezelf!

  • 03 Januari 2013 - 18:47

    Marieke:

    Een hele goede reis en tijd daar! Ik had graag meegegaan............

  • 03 Januari 2013 - 20:03

    Ellen:

    Goede reis, echt spannend dat jullie dit ondernemen. Lieve groet,

  • 04 Januari 2013 - 14:28

    Jolanda:

    Ha meiden,

    Jullie zijn nu ergens onderweg. Ik moet er iedere keer aandenken. Hopenlijk landen jullie vanavond veilig in Haiti


  • 04 Januari 2013 - 15:46

    Ellen:

    Lieve collega's ik kon jullie geen gedag meer zeggen dus doe ik het nu ; heel veel succes daar, ik hoop dat jullie iets kunnen betekenen en het samen ook fijn hebben !
    We denken en duimen voor jullie !
    Lieve groet, Ellen L.

  • 04 Januari 2013 - 17:09

    Marlies:

    Ha Ineke en Caroline,

    Weer op reis?! Een fijne en leerzame tijd daar! ik hoop jullie te volgen.

  • 05 Januari 2013 - 08:01

    W&R:

    Hi lieve Carolineke!
    Hopelijk een goede reis gehad en zijn jullie inmiddels als de Flying Dutch Sisters op Passe Catabois aangekomen. Sterkte met indraaien en IGGV! Take care!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline en Ineke

Actief sinds 13 Dec. 2012
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 14521

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 06 Februari 2013

Vrijwilligerswerk in Passe Catabois

Landen bezocht: