Onderweg - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Caroline en Ineke - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Caroline en Ineke - WaarBenJij.nu

Onderweg

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Ineke

03 Januari 2013 | Nederland, Schiphol

Eindelijk is het dan toch zover. We zijn nu onderweg naar Miami met een tussenstop in Londen. Zitten nu aan een tussendoor bakkie en gaan om10:50 de lucht in. We hopen jullie op de hoogte te houden...

Liefs Caroline en Ineke

• 03 Januari 2013 - 09:53

Marianne Bakker:

geniet van je tussendoorbakkie!
    goede reis hoor

• 03 Januari 2013 - 10:15

Jan De Keizer:

Niks vergeten dames? Anders breng ik het nog even.. :) Goede reis..en pas goed op jezelf!

• 03 Januari 2013 - 18:47

Marieke:

Een hele goede reis en tijd daar! Ik had graag meegegaan............

• 03 Januari 2013 - 20:03

Ellen:

Goede reis, echt spannend dat jullie dit ondernemen. Lieve groet,

• 04 Januari 2013 - 14:28

Jolanda:

Ha meiden,

Jullie zijn nu ergens onderweg. Ik moet er iedere keer aandenken. Hopenlijk landen jullie vanavond veilig in Haiti

• 04 Januari 2013 - 15:46

Ellen:

Lieve collega's ik kon jullie geen gedag meer zeggen dus doe ik het nu ; heel veel succes daar, ik hoop dat jullie iets kunnen betekenen en het samen ook fijn hebben !
    We denken en duimen voor jullie !
    Lieve groet, Ellen L.

• 04 Januari 2013 - 17:09

Marlies:

Ha Ineke en Caroline,

Weer op reis?! Een fijne en leerzame tijd daar! ik hoop jullie te volgen.

• 05 Januari 2013 - 08:01

W&R:

Hi lieve Carolineke!
    Hopelijk een goede reis gehad en zijn jullie inmiddels als de Flying Dutch Sisters op Passe Catabois aangekomen. Sterkte met indraaien en IGGV! Take care!