Foto's! - Reisverslag uit Passe Catabois, Haïti van Caroline en Ineke - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Passe Catabois, Haïti van Caroline en Ineke - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Ineke

24 Januari 2013 | Haïti, Passe Catabois

Aan het vorige reisverslag zijn wat foto's toegevoegd!
Maar even een extra berichtje om dat door te geven :)

  • 24 Januari 2013 - 12:09

    Martina :

    Hallo dames!

    Gelukkig weer een berichtje!

    Ziek van het eten? Uit eerdere berichtgeving begreep ik dat we bijvoeding zouden moeten sturen...

    Geniet van jullie laatste weken.

    Groetjes, Martina

  • 24 Januari 2013 - 20:52

    Marieke Polfliet:

    Hey Meiden,

    Nog behoefte aan pakketjes via de post? Of loopt er geen postbode rond in Haïti? Als jullie het leuk vinden om wat te ontvangen stuur ik graag wat op. Maar zet dan even jullie postadres in jullie blog.
    Succes en genieten daar, en Ien beterschap meid.

    Liefs Marieke

  • 24 Januari 2013 - 21:52

    Wouke:

    Hoi Lien,

    Leuk om even wat foto's te zien. Heb je een beetje een indruk. enne....je staat er goed op hoor als verpleegkundige, ik heb er alle vertrouwen in! Je weet het he, als ik ziek wordt wil ik graag jou aan mijn bed hebben:)! Maar eerst maar daar je kwaliteiten en talenten in dienst stellen van onze medemensen. Broodnodig. Hopelijk is Ineke ook al wat op de been en kunnen jullie weer samen aan de slag! KusjeZus

  • 25 Januari 2013 - 02:31

    Yvonne Vd Boogert:

    Hej Meiden,

    Wat een leuke verhalen om te lezen. En leuk ook om de foto's te zien, maakt het allemaal wat levendiger voor me. Ineke wat onzettend vervelend dat je ziek bent. Ik hoop dat je snel opknapt en de laatste paar dagen nog mee kan draaien in de kliniek. Beterschap!
    Heel veel plezier daar nog!

    Groetjes Yvonne

  • 26 Januari 2013 - 20:52

    Jan En Rianne:

    Ha meiden!

    Leuk die foto's erbij! Jullie zullen je vast wel nuttig kunnen maken. Jullie zullen de medische spulletjes in ons land vast weer extra waarderen. Ien, ben je al weer opgeknapt. We hopen van wel!
    Het is hier vast wat kouder dan bij jullie. Op dit moment is het bij ons -2 graden. Alweer opgewarmd vergeleken met afgelopen week en morgen zal naar verwachting de sneeuw verdwijnen door de dooi.
    Succes met alles!

    Groetjes, Jan, Rianne en de kids

  • 28 Januari 2013 - 11:58

    Albertine:

    Hoi meiden.
    Leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Hoop dat het wat beter met Ineke gaat.
    Veel plezier daar en veel succes met alles.
    Groetjes Albertine.

  • 28 Januari 2013 - 18:45

    Elly:

    Hai Caroline,
    Eindelijk even tijd voor berichtje wat een belevenissen allemaal zou niets voor mij zijn,vind het heel knap van jullie dat je dat voor je medemens doen,als je terug komt heb ik je verzorging nodig heb mij ribben gekneusd dus ik denk dat jij maar bij moet komen werken!!haha
    voor Ineke heel veel beterschap!we vinden de verhalen heel interesant en zien de foto"tzt wel.

    een lieve groet van Jan en Elly

  • 29 Januari 2013 - 17:52

    Riet:

    Hai Caroline, leuk om jou werk/ belevenissen te volgen!
    Het lijkt me heerlijk om zo veel te kunnen doen voor de haitianen.
    het zal je vast heel veel voldoening geven, het verschil met hier zal trouwens groot zijn.
    Succes verder, we denken aan je..
    groeten Jaap en Riet

  • 31 Januari 2013 - 20:05

    Wilma:

    Ha meiden
    Hoe is het met jullie? Ineke ben je nu een beetje aan het opknappen?
    Wat jammer he dat je zo ziek bent geweest.
    Nou de Diva's zijn vertrokken vamorgen gepakt en gezakt Cora heeft heel wat meegenomen als je de verhalen moet geloven.
    Hopenlijk komen ze goed aan bij jullie in Haiti.
    Veel plezier hoor met elkaar het weekend, heerlijk voor julie om even bij te kletsen met de meiden.
    En dan... een hele goede reis terug naar huis en behouden aankomst.
    Ik zie weer naar jullie uit en naar de verhalen en foto's..
    Liefs Wilma

  • 01 Februari 2013 - 19:01

    Dini Bal:

    Hoi Caroline,

    Leuk om je fotos te zien , je vriendin weer wat opgeknapt. Volgens mij kom je volgende week weer naar huis klopt dat.
    Werkse nog even en een goede terugreis, ben benieuwd naar jue ver4halen.

    Groeten Jan en Dien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline en Ineke

Actief sinds 13 Dec. 2012
Verslag gelezen: 742
Totaal aantal bezoekers 14501

Voorgaande reizen:

03 Januari 2013 - 06 Februari 2013

Vrijwilligerswerk in Passe Catabois

Landen bezocht: